sobota, 16 lutego 2013

Początek .

Po przeczytaniu wielu opowiadań coś zaczęło mnie denerwować . Choć sama piszę dwa ,zaczynam ten trzeci . To opowiadanie będzie inne choć takie samo . Wiem to dziwne . Będzie w pewnym sensie o mnie , ale nie do końca.Będzie opowiadał o dziewczynie która nie jest idealna , nie ma idealnej figury a na dodatek jest chora .  Ma padaczkę .Od małego wiele czasu spędzała w szpitalu . Swój wygląd w pewnym sensie zawdzięcza lekom . Jednak dzięki przyjaciołom i rodzinie ,stara się żyć normalnie choć wiele rzeczy jej nie wolno .Ma dwie pasję -  football i siatkówkę . Nie wolno jej trenować , jednak to robi . Nie w jakiejś poważnej drużynie tylko takiej zwykłej szkolnej bo kto by przyjął dziewczynę z padaczką choć od wielu słyszała że jest niesamowita ? Gra na prawym ataku .Postarzę troche moją bohaterkę . Ale tylko odrobinę . Zacznę może jeszcze dziś lub jutro .Zobaczę






Tak .Jestem chora . Tak mam padaczkę .Tak nie zawsze  jest kolorowo . 


pozdrawiam i zapraszam na lagoiadelavita.blogspot.com i krakowska-milosc.blogspot.com

xoxo

Ola ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz