niedziela, 17 lutego 2013

1

Wiecie jak to jest być nikim  ? No pewnie że nie wiecie , bo skąd mogłybyście wiedzieć. Lata

podstawówki i gimnazjum były dla mnie katorgą . Dopiero w szkole wyższej coś się zmieniło .

Można powiedzieć że uwierzyłam w siebie ? W każdej klasie , szkole moja choroba była tematem

tabu . Może właśnie dlatego nie miałam zbyt wielu przyjaciółek ? Od zawsze trzymałam z

chłopakami .Co oczywiście nie oznacza że ich w ogóle nie miałam . Co to , to nie . Karolina to

dziewczyna podobna do mnie . Z małym szczegółem . Jest zdrowa . Choć nie jesteśmy

spokrewnione od zawsze nas mylili . Pomyślicie że się nad sobą użalam . Wcale tak nie jest .

Chciałam wam pokazać mnie . Dziś mam 20 lat. To co było zostawiam w tyle . Tylko jedno w moim

życiu się nie zmieniło . Miłość do football`u i siatkówki . Gdy jestem na meczu ,wszystkie kłopoty i

problemy na chwilę znikają .Dlatego moje życie , choć nie trenuje profesjonalnie

podporządkowałam sportowi . Studiuje Marketing i zarządzanie w sporcie .Za dwa miesiące 


zaczynam staż w Rzeszowskim klubie .  Dzisiaj wyruszam w podróż do mojego nowego miejsca pracy,


zamieszkania , do mojego nowego życia .



Jestem Agnieszka , nie mam idealnej figury , idealnego życia . Jestem po prostu nieidealna , a oto moja historia...



~*~


witam na moim kolejnym blogu. Coś nowego , coś
w pewnym sensie o mnie . Mam nadzieję że ktoś będzie tu zaglądał . 


xoxo
Ola ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz